Asiakaslähtöinen palvelu sai Mikko Tukosen sijoittamaan Base-hotelliin

|

Mikko Tukonen on toiminut yrittäjänä vuodesta -85 lähtien. Pääsääntöisesti Mikolle yritysmaailma on tullut tutuksi palvelualalta ja palvelusektoreilta. Tällä hetkellä hän työskentelee operatiivisena johtajana ja konseptin kehittäjänä BNI Finlandissa sekä toisessa yrityksessä hallinnollisissa tehtävissä.

Viime vuosina Mikko on alkanut sijoittamaan kiinteistösijoituskohteisiin myös oman yhtiönsä kautta. Base-hotellista hän kuuli ensimmäistä kertaa kaveriltaan Ilkka Honkoselta, joka on Mikon luottokaveri sijoitusasioissa.

“ Ilkka kehotti minua tutustumaan Base-hotellin toimintamalliin, joka on hyvin erilainen malli kuin normaalissa asuntosijoittamisessa “, Mikko kertoo.

“ Base-hotellissa on hyvin selkeä ja ymmärrettävä konsepti. Siinä on mietitty hyvin tarkkaan asiakkaan näkövinkkelistä miten se toimii. Se on uudenlainen sijoitusratkaisu ja tulen uteliaisuudella seuraamaan hotellin toimintaa. Tähän asti kaikki mitä on luvattu on pidetty. Asiakkaille tiedottaminen on ollut erittäin hyvää. Pääsen jopa näkemään live-videokuvaakin työmaalta! “ Mikko jatkaa.

Palvelualttius vahvisti sijoittamaan

“ Erinomaisen hyvää mielestäni oli se, että ostavaa asiakasta palveltiin hyvin. Harkitessani vielä sijoitustani, SSA:n yksi omistajista Hannu Holma otti minuun yhteyttä ja kävi läpi minun kanssani Base-sijoitusta. Se kertoo mielestäni hyvästä asenteesta SSA:lta, että yrityksen johto käyttää aikaansa asiakkaiden palvelemiseen! “, Mikko kertoo.

“ Onhan tämä myös mielenkiintoinen ja uusi kohde. Päällimmäisenä syynä itsellä oli kuitenkin oman yhtiöni nettovarallisuuden kehittäminen “, Mikko kiteyttää.

Hotellin toiminta kiinnostaa

Base-hotelli on suunniteltu sekä päivä, että yökäyttöön. Mikko kertoo, että todennäköisesti hänellä hotellihuone tulee olemaan aika vähäisessä käytössä. Hän arvioi, että 5-10 kertaa vuodessa.

“ Mielestäni tällaiset kaikki uudet ideat ja toimintamallit ovat oikeastaan myynticaseja. Kun hotellin markkinointi hoidetaan niin, että siellä on asiakkaita ja palvelulupaus, joka annetaan, pystytään lunastamaan, on menestys taattu. Tyytyväiset asiakkaat markkinoivat hotellia eteenpäin “, Mikko miettii.

“ Mikään liiketoimintahan ei ole koskaan helppoa. Toimivan johdon on otettava pienimmätkin haasteet käsittelyyn ja ratkaistava ne. Minun käsitys SSA:sta on, että he ovat nöyriä ja ammattimaisia ja heillä on tarkoitus olla markkinoilla aivan eliittiluokassa. Uskon, että kaikki menee hyvin”, Mikko kiteyttää.