| Luokittelu: Ajankohtaista

SSA uudistaa brändinsä ja verkkosivunsa

Kevät on uudistumisen sekä kasvun aikaa, ja onkin ilomme julkaista tänään 14.04.2021 SSA:n uusi brändi.

Viimeiset vuodet ovat olleet SSA:lle merkittävää kasvun aikaa, ja kansallisesti huomiota saaneet rakennuskohteemme kuten VALO Hotel & Work, ovat tuoneet meille uusia mahdollisuuksia. Uudistusten tärkeimpänä tavoitteena onkin ollut nostaa esiin SSA:n rakentamisen osaamista ja tukea tulevaisuuden kasvua.

Uuden brändin mukana SSA Project Oy:n visuaalinen ilme ja verkkosivut ovat uudistuneet sekä tavoitteet kirkastuneet. Jatkossa tulemme tekemään entistä laajempaa viestintää sekä ottamaan isompaa roolia rakennusalalla. Viestinnän selkeyttämiseksi tulemme viestinnässä käyttämään nimeä Rakennusliike SSA.

“Olemme olleet kahtena vuonna peräkkäin rakennusliikkeiden suurin kasvaja.” Yhtiön toimitusjohtaja Jorma Kilpeläinen kertoo. “Olemme kuitenkin näkyneet markkinassa varsin vähän ja liiketoimintamme on laajentunut viime aikoina valtavasti. Tässä vaiheessa oli luontevaa miettiä, miten haluamme näkyä tulevaisuudessa.”

Brändiuudistus tehtiin pääasiassa oman osaamisen voimin. Visuaalisesta ilmeestä ja logosta vastasi Hiekka Graphicsin Ossi Gustaffson.

“Lähdimme miettimään brändiä SSA:n ytimen kautta, jotta se kuvastaa aidosti sitä mitä olemme. SSA:n vahvuus on alusta saakka ollut ketterä toiminta ja matala organisaatiorakenne.” Markkinointipäällikkö Elisa Kilpeläinen kertoo. “Olemme ihmisläheinen toimija ja halusimme luoda brändin, joka on helposti lähestyttävä. Palvelulupauksemme on Ihmisen kokoinen rakennusliike.”

Uusi brändi korostaa ihmisiä toiminnan keskiössä.

“Toimintamme kulmakivenä ovat työntekijämme, aliurakoitsijoiden työntekijät, asiakkaat ja kaikki sidosryhmämme. Me toivomme, että kanssamme on helppo ja mukava tehdä töitä. Turha byrokratia ja hierarkia eivät ole meidän juttumme.”

“Haluamme toimia mutkattomasti ja ihmisläheisesti ja rakentaa asiakkaille aidosti tarpeen mukaisia rakennuksia, niin koteja kuin kauppapaikkojakin”, Jorma jatkaa.

Tutustu uuteen brändiin verkkosivuiltamme ja seuraa tarinaamme sosiaalisen median kanavissa.